7دلیل برای استفاده از درب اتوماتیک : با توجه به هزینه نسبتاً گران خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای، یکی ازدغدغه‌های مالکین در  تجهیز محل کار یا فروشگاه‌و پاساژهای تجاری،انتخاب درب اتوماتیک برای ورودی یا خروجی می‌باشد، در ادامه به ۷دلیل برای استفاده از درب اتوماتیک  که می تواند ایجاد انگیزه نماید تا بتوانید با خیال آسوده اقدام به خرید نمایید اشاره می نماییم.

7دلیل برای استفاده از درب اتوماتیک

7دلیل برای استفاده از درب اتوماتیک

صرفه‌جویی در فضا

هزینه خرید و یا اجاره فضای تجاری در مراکز شهرها قسمت بزرگی از سرمایه اولیه موردنیاز راه‌اندازی هر کسب‌وکار جدید را به خود اختصاص می‌دهد. ازاین‌رو استفاده از ماکزیمم فضای در دسترس، میزان بهره‌وری کسب‌وکار شمارا بهبود خواهد بخشید،با استفاده از درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای دیگر نیازی به اختصاص قسمتی از مکان کسب‌وکار شما برای باز و بسته شدن درب‌های دستی نخواهد بودو این منطقه را می‌توانید به فضای مفید و قابل‌استفاده فروشگاه تبدیل نمایید.

ذخیره انرژی(صرفه‌جویی در میزان مصرف انرژی)

با نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای، ورودی فروشگاه شما صرفاً درزمانی که فردی قصد ورود و خروج داشته باشد باز گردیده و در مدت‌زمان اندکی( قابل تنظیم) بسته خواهد شد.این موضوع باعث جلوگیری از تبادل گرما و سرما از داخل فروشگاه با فضای خارجی خواهد گردیدکه موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی مورداستفاده به‌منظور سرمایش و گرمایش محیط داخلی می‌ شود

این امر با توجه به افزایش قیمت حامل‌های انرژی تأثیر فراوانی در کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری کسب و کار شما خواهد داشت. به علاوه این که دیگر نیازی به خوش آمد گویی و باز کردن درب ورودی نخواهید داشت،که این امر در کاهش  زمان وتمرکز بر روی مشتری های قبلی بر حسب تجربه کمک خواهد نمود.

سهولت در ورود و خروج مشتریان

بهره‌گیری از درب اتوماتیک شیشه‌ای راحتی دوچندانی در رفت‌وآمد برای مشتریان و صاحبان کسب وکار فراهم می‌نماید.

درصورتی‌که تعداد ورود و خروج افراد زیاد باشد ،استفاده از در شیشه‌ ای اتوماتیک علاوه بر راحتی و سهولت مزایای زیادی دیگری دارد که با تنظیم اپراتور درب اتوماتیک شیشه‌ ای، می‌توان میزان بازشوی لت‌ها را تغییر داد و از طرفی درب در کل روز بسته است و تنها با ورود و خروج مشتریان بازمی شود.

زیبایی کار

یکی از برترین ویژگی‌های درب‌ شیشه ای اتوماتیک ظرافت،ایجاد زیبایی و پرستیژ برای معماری اماکن تجاری می‌باشد. این درب‌ها باقابلیت نصب در هر نقطه‌ای با اشکال متفاوت (تخت، منحنی، مثلثی، گرد ) و امکان شخصی‌سازی‌هایی نظیر انتخاب پوشش نهایی ازجمله رنگ و پوشش استیل یا آنادایز، نوع رنگ و شیشه  جهت برقراری یکپارچگی و تناسب با محیط پیرامون به بهبود طراحی معماری محیط کسب‌وکار شما کمک بسزایی خواهد نمودو این امر در برندینگ و ایجاد ذهنیت مثبت و ماندگار در ذهن مشتریانتان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

7دلیل برای استفاده از درب اتوماتیک

7دلیل برای استفاده از درب اتوماتیک

امنیت

با استفاده از آخرین تکنولوژی و استانداردهای درب اتوماتیک امنیت مشتریان  با بهره‌گیری از حسگر های ایمنی و فروشگاه شما  تجهیزات امنیتی و ضد سرقت در بالاترین سطح تأمین خواهد شد.

همچنین سایر تجهیزات و ماژول‌های امنیتی مثل سیستم‌های مدیریت یکپارچه ساختمان، اطفاء حریق، دزدگیر به سیستم درب اتوماتیک شما قابل اضافه شدن می‌باشد.

رعایت بهداشت برای مشتریان

دستگیره‌ها یکی از آلوده‌ترین وسایلی است که در طول روز با آن‌ها سرکار داریم.افزایش به‌کارگیری درب‌های اتوماتیک در جوامع امروزی تماس با این عوامل انتقال باکتری و میکروب‌ها را به حداقل رسانده است و این امر موجب تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه‌های مجهز به درب اتوماتیک نموده است .

کنترل تردد

شما به‌عنوان مالک یک کسب‌وکار در مواقعی نیازمند کنترل بر تردد افراد و مشتریان خود خواهید بودبه‌عنوان مثال بانک‌ها در فاصله زمانی ساعت ۱۳ الی ۱۳.۳۰ درب اتوماتیک خود را در حالت یکسو تردد قرار می‌دهند تا مشتری جدیدی وارد بانک نشود و مشتریان داخل بانک امکان خروج از شعبه را داشته باشند یا صرافی‌ها ورود افراد رااز طریق کارت عابر بانک و یا کارت اعتباری ممکن می‌سازند.

با استفاده از درب اتوماتیک به مشتریان و مراجعین خود خوشامدگویی نمایید

خوشامدگویی به مشتریان : در دنیای امروز کسب‌وکار، توجه به مشتریان و نیاز آن‌ها یکی از ضروری‌ترین اصول حرفه‌ای بازاریابی می‌باشد.احترام به مراجعین و توجه به ایمنی،راحتی، امنیت و بهداشت آن‌ها تأثیر بسزایی در ایجاد ذهنیت مثبت آنان نسبت به کسب و کار خواهد داشت.

نکات  مورد توجه درباره درب های اتوماتیک

با استفاده از درب اتوماتیک به مشتریان و مراجعین خود خوشامدگویی نمایید

درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای بهترین راه‌حل برای اماکن تجاری می‌باشند

 انتخاب صحیح مدل مناسب و شرکت سازنده آن درب

7دلیل برای استفاده از درب اتوماتیک

7دلیل برای استفاده از درب اتوماتیک

درب اتوماتیک پارکینگی

۷دلیل برای استفاده از درب اتوماتیک : درب پارکینگ ساختمان های مسکونی و ادارات عموما از نوع لولایی می باشد. برای اتوماتیک باز و بسته شدن این درب ها از جک های پارکینگی مخصوص درب های لولایی استفاده می شود. درب اتوماتیک لولایی بزرگترین سهم را در بازار درب های اتوماتیک داشته و شرکت های بسیاری تولید کننده محصولات متنوع در این بخش هستند.

انواع درب شیشه ای را می توان بدین صورت بیان کرد

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی
درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ

نصب درب اتوماتیک و کاهش ترافیک مشتریان

نصب درب اتوماتیک، جریان عبوری مشتریان به داخل و خارج فروشگاه را آسان می‌نماید. تمایل مشتریان به استفاده از درب‌های سنتی دستی و لولایی کاهش‌یافته است. آن‌ها تمایل دارند که درب اتوماتیک به‌راحتی برایشان باز و بسته شود. چرا که مشتریان دیگر لازم نخواهند داشت که برای بازنمودن درب از دست‌های خود استفاده نمایند. مخصوصاً والدینی که دوست ندارند دست فرزندان خود را رها کنند، بیشتر تمایل به استفاده از درب اتوماتیک دارند. حتی مشتریانی که دست‌هایشان با کیسه‌های خرید، کیف پول و بسته‌های مواد غذایی پر شده است، با درب اتوماتیک احساس راحتی بیشتری می‌کنند و همین‌طور به کاهش ترافیک مشتریان با نصب درب اتوماتیک خواهد شد.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

عواملی از جمله نوع فریم مورد استفاده، یراق آلات، نوع شیشه، متراژ پروژه و … می تواند در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر گذار باشد. برای تعیین دقیق قیمت درب اتوماتیک شیشه ای بهتر است کارشناس اعزام شود تا بعد نقشه کشی بتواند قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را اعلام نماید. مدل ها ی مختلف درب اتوماتیک شیشه ای در قیمت های متفاوت عرضه می گردند. برای مثال، قیمت درب اتوماتیک کشویی، با سایر مدل های درب اتوماتیک شیشه ای تفاوت دارد.