صنعت شرق

صنعت شرق تامین کننده انواع جاروبرقی صنعتی ، جاروبرقی نیمه صنعتی ، دستگاه واکس کفش، آبسردکن و دست خشک کن برقی و سطل زباله

صنعت شرق

صنعت شرق تامین کننده انواع جاروبرقی صنعتی ، جاروبرقی نیمه صنعتی ، دستگاه واکس کفش، آبسردکن و دست خشک کن برقی و سطل زباله

صنعت شرق

صنعت شرق تامین کننده انواع جاروبرقی صنعتی ، جاروبرقی نیمه صنعتی ، دستگاه واکس کفش، آبسردکن و سطل زباله و تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چاپ کتاب دانا پژوه : با توجه بر تجربیات خود ، آماده همکاری با شما در جهت تکمیل روزمه تحصیلی در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد و دیگر مراحل تحصیلی است .

شما در هر رشته و حوزه ای که فعالیت نمایید  ، چاپ یک کتاب با کیفیت و با محتوا برای شما اعتبار و امتیاز میباشد . زیرا نشان می دهید در رشته خود آنقدر با مهارت و با تجربه هستید که میتوانید مهارت ها و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگزارید و آن را به شکل یک اثر ماندگار به چاپ برسانید .

چاپ کتاب دانا پژوه

چاپ کتاب در رزومه تحصیلی و مصاحبه دکتری نیز بسیار کار آمد و مفید است . زیرا داشتن هر مقاله ای اس ای ، حداکثر ۷ نمره و هر مقاله علمی پژوهشی ۵نمره است . این درصورتی است  که چاپ کتاب داری ۲۰نمره می باشد . | چاپ کتاب دانا پژوه

مراحل چاپ کتاب

۱- آماده کردن فایل

فایل کتاب باید توسط نویسنده به انتشارات تحویل داده شود . این فایل باید از لحاظ نگارشی و فنی بازبینی گردد .

۲- عقد قرارداد

بعد از دریافت اثر ، فایل توسط کارشناسان بررسی میگردد و هزینه و برنامه ریزی چاپ کتاب به نویسنده اعلام میگردد و در صورت توافق ، قرار داد به دو صورت حضوری و غیر حضوری منعقد میگردد .

۳- انجام مراحل اداری

مدارک لازم و مراحل برای گرفتن مجوز قبل از چاپ کتاب

ابتدا یک نسخه از کتاب را به صورت چاپ شده (پرینت) و صحافی شده به همراه عنوان و سرشناسه و فیپا تهیه و تنظیم می کنیم .

در مرحله بعد فایل کتاب pdf به صورت لوح فشرده (سی دی) که شامل تمامی صفحات کتاب و عنوان ، سرشناسه و برگه فیپا ارائه نمایید.

یکی از نکاتی که باید دقت شود  در خصوص لقب های خود مانند دکتر و مهندس و استاد تمام است که باید حتماً مدارک مثبته در فایل pdf وجود داشته باشد.

به همراه آن باید مدارکی مانند  کپی کارت ملی ، برای ناشر ارسال شود .

در مرحله بعد باید شابک اخذ شود . جهت اخذ شابک می توانید به وب سایت ملی http://www.isbn.ir مراجعه نمایید.

همچنین بعد از اخذ شابک باید کپی یا اصل برگه فهرست نویسی (فیپا) پیش از انتشار  در کتابخانه ملی ایران ارائه گردد .

و ناشر باید فرم های مرتبط با خود را ارائه نماید (برای ناشر یک فرم و برای مولف دو فرم )

انتشارات استانی، از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید معرفی نامه داشته باشند.

لازم به ذکر است که بعد از اخذ مجوز قبل از چاپ، ارائه طرح جلد کتاب به دفتر توسعه کتاب و کتاب خوانی، الزامی است.

اما نویسندگان و اساتید و دانشجویان معمولا فرصت چندانی برای انجام تمامی مراحل اداری ندارند ، موسسه دانا پژوه تمامی این مراحل را با همکاری و هماهنگی نویسنده تحت عنوان انجام مراحل اداری چاپ کتاب به  انجام می رساند .

۴- صدور مجوز چاپ کتاب توسط وزارت ارشاد

۵- آماده شدن طرح جلدکتاب

طرح جلد به عهده انتشارات است ولی در صورت تمایل می توانید خودتان طرح جلد را آماده و تحویل انتشارات دهید

۶- چاپ کتاب ،توسط انتشارات و تحویل به نویسنده | چاپ کتاب دانا پژوه


  • مصطفی نجاری
  • ۰
  • ۰

موسسه کنکور ونوس با تکیه بر تجربیات خود در زمینه پکیج های آموزشی ویژه کنکور دوره‌های جدید خود را، در قالب پکیج پایه یازدهم انسانی کنکور، پکیج پایه دهم انسانی کنکور، پکیج پایه یازدهم ریاضی کنکور، پکیج پایه یازدهم تجربی کنکور، پکیج پایه دهم ریاضی کنکور و پکیج پایه دهم تجربی کنکور ارائه کرده است.

عبور از کنکور، همانند عبور از یک پل موفقیت است، چرا که می‌توان با گذراندن یک کنکور موفق، در بهترین دانشگاه‌های ایران قبول شد و یک زندگی موفق و پر از شادمانی داشت.

ولی همانطور که همه می‌دانند شرایط کنکور، پر از استرس است و پر از سئوالاتی که در روز کنکور باید با تمرکز حواس و بدون استرس، پاسخ داده شوند، باید این مسئله را در دوره‌های آموزشی کنکور که توسط بهترین اساتید کنکور طراحی شده است، فرا گرفت.

موسسه کنکور ونوس، سال‌های سال است که در زمینه کنکور سراسری فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند تا بهترین آموزش دروس کنکور را تهیه و تدوین کند.

موسسه کنکور ونوس، دارای مدرسان کارآزموده و باتجربه است که تمامی دروس در مقاطع مختلف را با تکنیک‌های حل تمرین سریع و تست‌زنی کنکوری، آموزش تخصصی می‌دهند.

در حال حاضر موسسه ونوس تمامی دروس کنکوری را به صورت پکیج و تک درس، ارائه کرده است و به جهت استقبال گسترده، دروس خود را در قالب پکیج پایه یازدهم انسانی، پکیج پایه دهم انسانی کنکور، پکیج پایه یازدهم ریاضی کنکور، پکیج پایه یازدهم تجربی، پکیج پایه دهم ریاضی کنکور و پکیج پایه دهم تجربی کنکورارائه کرده است.

اساتید برجسته موسسه کنکور ونوس

اساتید موسسه کنکور ونوس، در زمره برترین اساتید کنکور ایران و شناخته شده‌ترین اساتید کنکور کشور با بیشترین بازدهی میزان قبولی در کنکور سراسری هستند که بهترین دوره‌های آموزشی را طراحی و آماده سازی کرده‌اند.

مشاوره رایگان در موسسه کنکور ونوس

در صورتی که در هر یک از دروس آموزشی کنکور، دچار مشکل باشید، کافی است با موسسه کنکور ونوس تماس گرفته و از بهترین موسسه مشاوره کنکور ایران، مشورت تخصصی رایگان دریافت کرد.

گارانتی محصولات کنکوری موسسه ونوس

یکی از ویژگی‌های بهترین موسسه آموزش کنکور ایران، همین داشتن گارانتی محصولات کنکوری آن است. دی وی دی‌های موسسه ونوس، به صورت اورجینال و آپدیت هستند و در صورت بروز مشکل سریعاً تعویض خواهند شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت پکیج‌های آموزشی کنکور ونوس، می‌توانند با شماره 09129090290 و 02166426000 داخلی 106 تماس گرفته و یا به وب سایت venuspub.com مراجعه کنند.








  • مصطفی نجاری
  • ۰
  • ۰

 وقتی در اولین قدم می خواهید امتیاز یک واحد مسکونی را خریداری کنید، باید بدانید واریزی آن چه مبلغی است . در آژانس املاک آبنوس می توانید  از امتیاز و پیش فروش پروژه های موجود در منطقه ۲۲ تهران ازجمله پروژه دیپلمات منطقه ۲۲ تهران و برج های چهارگانه نزاجا و برج های دوقلوی خاتم میدان المپیک و برج مرجان، نگین درخشان شهرک چیتگر برخوردار شوید.

شما در آژانس تخصصی املاک آبنوس، میتوانید جدیدترین املاک در اقصی نقاط تهران منطقه ۲۲ را خریداری کنید.

  • مصطفی نجاری
  • ۰
  • ۰

شروع کلاسهای آموزش انجام پایان نامه حقوق خصوصی

حقوق خصوصی یکی از قدیمی ترین رشته های علم حقوق است.حقوق خصوصی بخشی از حقوق داخلی است که به روابط اشخاص جامعه با یکدیگر و تنظیم آنها می پردازد.
اهمیت پایان نامه در همه ی مقاطع دانشگاهی برای همه مشخص است ، چرا که میتوان با بهره گیری از موضوعات کاربردی در پایان نامه حقوق جزا فرصت های شغلی مناسبی برای خود فراهم کرد.
دانشجویان این رشته برای کسب مدارج بالاتر و موفقیت بیشتر دراین راه به ارائه پایان نامه ای با شاکله ای قوی نیاز دارند که موسسه سور دانش با برگزاری کلاسهای آموزش انجام پایان نامه در زمینه آموزش موضوعات مربوط به پایان نامه دانشجویان را یاری می کند.

شروع کلاسهای آموزش انجام پایان نامه حقوق خصوصی

قبل از اقدام به شروع فعالیت در رابطه با پایان نامه باید این نکته را در نظر داشت که فعالیت درحوزه پایان نامه حقوق خصوصی دارای ویژگی های بسیارپیچیده ای میباشد.

قبل از هر چیز انتخاب موضوع مناسب برای  پایان نامه حقوق خصوصی با توجه به نیاز های روز جامعه و بر اساس کارایی موضوع پایان نامه انجام میگیرد وموضوعی کاربردی و با قدرت دفاع بالا برای دانشجویان انتخاب می شود .
در همین راستا تیم آموزشی سور دانش با آموزش انجام پایان نامه در کلاسهای آموزش انجام پایان نامه حقوق خصوصی در طول دوره دانشجویان این رشته را یاری خواهد داد، تا به بهترین نحو ممکن پایان نامه خود را تدوین کنند.

شروع کلاسهای آموزش انجام پایان نامه حقوق خصوصی

 موسسه سور دانش در زمینه آموزش انجام پایان نامه یکی از معتبرترین مراکز خدمات آموزشی می باشد که با هدف ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به دانشجویان فعالیت می نماید.

مهم ترین بخش از تجربه پژوهشی دانشجویان در مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری پایان نامه است که پایان نامه خوب و با کیفیت به نمره خوب و مقاله در ژورنال معتبر ختم می شود.

ازاین رو برگزاری کلاسهای آموزش انجام پایان نامه حقوق خصوصی در موسسه سوردانش میتواند شما را به این هدف مهم نزدیک کند.

شروع کلاسهای آموزش انجام پایان نامه حقوق خصوصی

 آموزش انجام پایان نامه حقوق خصوصی

کارشناسان حقوق  خصوصی گروه سور دانش دانشجویان این رشته را که در کلاس های آموزش انجام پایان نامه حقوق خصوصی در موسسه سور دانش شرکت کرده اند را جهت امور پایان نامه یاری خواهند کرد تا دانشجویان رشته حقوق خصوصی بتوانند با ارائه پایان نامه قوی و کاربردی فرصت های شغلی مناسبی برای خود فراهم کنن
  • مصطفی نجاری
  • ۰
  • ۰

سیاهه وضعیت زناشویی گلومبوک راست توسط راست، بنون، گراو و گلومبوک (١٩٨٦) تهیه و تنظیم شده است و شامل ٢٨ گویه می باشد . راست و همکاران (١٩٨٦) روایی محتوایی این ابزار را با توجه به ویژگی آن بالا می دانند هم چنین روایی تشخیص این پرسش نامه به کمک مقایسه میانگین نمرات آن با تشخیص های داده شده به وسیله درمانگر ها و درمانگاه های زناشویی نشان دهنده روایی تشخیصی بالای پرسشنامه است راست و همکاران در زمینه پایایی این پرسش نامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده کردند و برای زنان ٠/٨٩ و برای مردان٠/٨٥ گزارش نمودند ضریب پایایی باز آزمون در یک دوره ٢ ماهه ٠/٨٠ بوده است برای مردان و پایایی آن را به روش دو نیمه کردن ٠/٦٥ برای زنان و ٠/٩٤ برای مردان گزارش نمودند

  • مصطفی نجاری
  • ۰
  • ۰

ترجمه فوری

ترجمه فوری و اصول آن : ترجمه فوری  به پروژه ای گفته می شود که ترجمه در عرض چند روز چند ساعت و حتی چند دقیقه انجام شود.در ترجمه فوری باید دقت شود که ناکافی بودن زمان باعث کاهش کیفیت ترجمه فوری نشود.ترجمه فوری باید به نحوی ترجمه شده باشد که رضایت مشتری نیز جلب شود و ترجمه به نحوی انجام نشود که فقط بگوییم ترجمه فوری انجام شده بلکه پراهمیت ترین موضوع این است که بتوانیم بگوییم ترجمه فوری با بهترین کیفیت انجام شده است.

اصول مهم در ترجمه فوری

منظور از کیفیت ترجمه فوری این است که ترجمه فوری رسا و مفهوم ترجمه شده باشد و معنی و مضمون ان قابل فهم و از همه مهم تر دقیق باشد.اگر کیفیت ترجمه فوری دستکم گرفته شود و فرض بر این باشد که ترجمه در حداقل زمان انجام شده اما بی کیفیت باشد  در این صورت ترجمه فوری نامعتبر خواهد بود.

ترجمه فوری با کیفیت در حداقل زمان

کلمه ترجمه فوری  باید یاداور کلمه ترجمه با کیفیت با حداقل زمان باشد ،در این صورت است که ترجمه فوری دارای ارزش خواهد بود و معنا و مفهوم را به زبان مقصد ترجمه شده انتقال خواهد داد.البته ترجمه فوری نیازمند کار گروهی چند مترجم در کنار هم برای بهتر شدن و کاهش زمان برای ترجمه است.ترجمه فوری اگر با وجود چند مترجم انجام شود کیفیت و مضمون عالی خواهد داشت و اینکه در حداقل زمان انجام خواهد شد.

البته برای انجام ترجمه سریع چندین راه وجود دارد که کار گروهی مترجمین برای ترجمه فوری یکی از آن ها می باشد.ترجمه فوری برای انواع مقاله ، سند ، پایان نامه ، اسناد تجاری و بازرگانی  توسط مترجم متخصص ان رشته و زمینه انجام می شود.مترجم متخصص و باسابقه نیز کاراکتر مهمی در انجام ترجمه فوری محسوب می شود.

ترجمه فوری و اصول آن

ترجمه فوری و اصول آن

مترجمان متخصص در ترجمه فوری

امروزه مترجم ترجمه فوری باید با انواع زمبنه های مختلف آشنایی جامع وکاملی داشته باشد تا بتواند به صورت تخصصی و حرفه ای ترجمه فوری را انجام دهد. مترجم هر رشته ای باید تخصصی در زمینه خاصی از انواع رشته ها مانند سیاست ، اقتصاد  , پزشکی , عمومی و یا مترجم متون علمی خاصی باشد.

 مترجم قادر به تسلط  علمی بر تمام زمینه ها باشد و آشنایی خوبی با تمام زمینه های تخصصی ترجمه فوری داشته باشد. اما مساله دیگری که وجود دارد این است که اگر مترجم توانایی و تسلط کافی نداشته باشد چگونه می توان بر این موضوع فایق آمد؟

مورد اول این که مترجم در ترجمه فوری باید بررسی و آنالیز مکرری در زمینه تخصص متن داشته باشد و مورد دوم استفاده از نفر ویرایش کننده ای است که که به موضوع و زمینه تخصص تسلط کافی داشته باشد.مثلا در ترجمه‌ فوری مقاله پزشکی، مترجم می تواند از پزشکی  آشنا به موضوع یاری بخواهد تا با بررسی و آنالیز مقاله و راهنمایی تخصصی، به مترجم جهت تخصصی بدهد. اما درست ترین و قابل اعتماد ترین راه این است که مترجم، در ترجمه فوری مقاله و ترجمه فوری متن، کمی درباره موضوع مطالعه داشته باشد و با این کار دانش عمومی خود از موضوعات مختلف را بیشتر کرده و به مرور تسلط علمی خود بر مسائل مختلف را افزایش دهد.

اولین گام در ترجمه فوری

اولین مرحله ترجمه فوری مقاله، بررسی کلمات کلیدی یا همان کی ورد نوشته است، اکثرا در هر مقاله پنج تا هفت واژه کلیدی وجود دارد که در ترجمه فوری مقاله باید ابتدا آنها را در نظر گرفت. در ترجمه فوری مقاله باید در نظر داشت که تنها یک معادل برای یک اصطلاح و عبارت می توان به کار برد.هم سطح بودن عبارات و کلمات در ترجمه فوری مقاله بسیار پراهمیت است و نشانگر تبحر مترجم است.

اگر در میانه ترجمه فوری مقاله تصمیم گرفتید که جایگزین دیگری برای عبارت قرار دهید، یقین پیدا کنید که در همه قسمت های متن این تغییر را اعمال کردید. در نظر داشته باشید که اکثرا در نوشته و متن مقاله از علامت اختصاری زیاد استفاده می‌شود. بهتر است که در ترجمه فوری مقاله  از جایگزین استفاده شود.اگر مترجم ترجیح دهد که نشانه های اختصاری و کوتاه را به کار ببرد، بهتر است در اولین برخورد با آن، جایگزین کامل آن را بنویسد.

ترجمه فوری و اصول آن

ترجمه فوری و اصول آن

اهمیت خلاصه نویسی در ترجمه فوری

اولین بخش از مقاله، خلاصه مقاله است، خلاصه همواره در مرحله نهایی نوشته می‌شود , در صورت امکان در مرحله نهایی توسط مترجم ترجمه فوری شود. خلاصه در مقاله اصلی حالت اخباری دارد و باید این بحث در ترجمه در نظر گرفته شود.خلاصه یا همان بخش چکیده مقاله شامل اهداف‌، سوالات، فنون، نتایج و غیره است، ترجمه فوری در مراحل ابتدایی، سخت تر از مراحل انتهایی در ترجمه فوری مقاله است.

به یاد داشته باشید که سبک و پارگراف‌بندی نوشته باید دست نخورده باقی بماند. حفظ پارگراف‌ها به انتقال مفاهیم کمک شایانی می‌کند. هر عبارت بحثی جدا  را بیان می‌کند و رعایت پارگراف‌بندی در ترجمه فوری باعث می‌شود، این جداسازی ها نیز به مفاهیم انتقال یابد.دقت در نشانه های سجاوندی در ترجمه فوری مقاله پراهمیت است.

نوشتن پیشگفتار در ترجمه فوری مقاله

پیش گفتار ترجمه همواره آنالیز کلی بحث را مشخص می نماید. احتمالا پیش گفتار، بهترین قسمت برای مسلط شدن به موضوع است. در ترجمه فوری مقاله، در قسمت تاریخچه، به ارجاعات متن دقت شود. نوشتن ارجاعات در ترجمه فوری یا به زبان لاتین باشد، یا فارسی , یکدستی این مسئله از اهمیت موضوع خبر می دهد. سعی کنید اگر از ترجمه فارسی نام افراد استفاده می‌کنید، این اسم را در همه جا به همان صورت ترجمه کنید.

در بخش سبک شناسی، قاعده کلی از فن انجام تحقیق، تعداد مخاطبین و اطلاعات آماری ذکر می‌شود. سبک شناسی شاید ساده‌ترین قسمت ترجمه فوری است و احتمالا بیشترین نادرستی های ترجمه در این قسمت بوجود می آید. مطالعه انواع متون به جهت دهی دقیق این قسمت کمک بسیاری می‌کند.

طرح فرضیات در ترجمه فوری

طرح فرضیات در ترجمه فوری مقاله، باید با تمرکز فراوانی همراه باشد. چون جهت اصلی مقاله بر بنا و پایه ی فرضیات است. در طرح متغییرها دقت کنید و اگر نشانه های اختصاری دارند که در روش ها طرح شده است، آنها را در متن بنگارید. این کار به خواننده در تفسیر و تعیین بهتر فرمول‌ها کمک می‌کند. سعی کنید نشانه های اختصاری را به شکلی ترجمه کنید که دریافت مفاهیم آنها برای خواننده اسان باشد.

در ترجمه سبک شناسی در یاد داشته باشید که این قسم نقش زیادی در مکرر بودن نتایج آماری و انجام آزمایش‌های شبیه به هم دارد. تلاش کنید در ترجمه فوری مقاله و یا ترجمه فوری متن این قسمت دقت ویژه‌ای داشته باشید. این قسمت اکثرا برای خواننده پراهمیت است.

ترجمه فوری و اصول آن

ترجمه فوری و اصول آن

مسلط بودن به آمار در ترجمه فوری

مسلط بودن در زمینه آمار در قسمت نتایج بسیار مفید است. بسیاری از زمینه های آماری در ترجمه فوری مقاله ابتدایی است و اکثرا مباحث ابتدایی مانند همبستگی، واریانس و غیره را در برمیگیرد. اما این هم ممکن است که زمینه های پیچیده‌تری را در بربگیرد.اگر با این مضامین آشنایی ندارید، بهتر است مفاهیم ابتدایی و آسان آنها را در نظر بگیرید، به این صورت خطای فاحشی در ترجمه فوری این قسمت رخ نخواهد داد.

قسمت نتایج بخش پراهمیتی است، در این قسمت اطلاعات داده شده به صورت جدول‌ها یا نمودارها یا غیره هستند، در نظر داشته باشید که مطالب را به درستی انتقال دهید و در گذاشتن اعداد دقت کنید.در ذهن خود داشته باشید که در ترجمه عدد می‌شود  از حروف نیز استفاده نمود. این کار باعث آسانی خوانایی اعداد می‌شود. مثلا عدد ۲٫۸۰۰٫۰۰۰ را می‌توانید به صورت دو میلیون و هشتصد بنویسید. در این صورت، با تغییر نوع یا ویرایش متن، عدد جابه‌جا نشده و بدخوانی ایجاد نمی‌شود.

  • مصطفی نجاری
  • ۰
  • ۰

همه به دنبال موسسه آموزش کنکور می گردند، همه به دنبال بهترین موسسه آموزش کنکور ایران در آگهی ها و وب سایت ها می گردند، ولی این سایت رو ما به شما پیشنهاد می کنیم.

موسسه کنکور ونوس

این موسسه سالهای سال است که در زمینه کنکور سراسری فعالیت می کند، تلاش می کند تا بهترین آموزش دروس کنکور را تهیه و تدوین کند.

موسسه کنکور ونوس دارای معلمانی کارآزموده و باتجربه هستند که تمامی دروس را با تکنیک هال حل تمرین سریع و تست زنی کنکوری چه  آزاد و چه سراسری، آموزش تخصصی می دهند.

در حال حاضر موسسه ونوس، دروس رشته ریاضی کنکور، رشته تجربی کنکور، رشته علوم انسانی کنکور، رشته کنکور هنر ، دروس عمومی کنکور را در قالب پکیج های آموزشی کنکوری، ارائه می نماید.

 

اساتید برجسته موسسه کنکور ونوس

اساتید موسسه کنکور ونوس، در زمره برترین اساتید کنکور ایران و شناخته شده ترین اساتید کنکور کشور با بیشترین رادمان میزان قبولی در کنکور سراسری می باشند که بهترین دوره های آموزشی را برای شما طراحی کرده اند.

 

 

مشاوره رایگان در موسسه کنکور ونوس

در صورتیکه در هر یک از دروس آموزشی کنکور، دچار مشکل می باشید، کافیست با ما تماس بگیرید و از بهترین موسسه مشاوره کنکور ایران، مشورت تخصصی رایگان دریافت کنید.

 

گارانتی محصولات کنکور

یکی از ویژگی های بهترین موسسه آموزش کنکور ایران، همین داشتن گارانتی محصولات کنکوری آن می باشد . دی وی دی های موسسه ونوس، به صورت اورجینال و آپدیت می باشند و در صورت بروش مشکل سریعاً تعویض خواهند شد.

دی وی دی آموزشی کنکورریاضی سال دوم

دی وی دی آموزشی کنکور ونوس

دی وی دی آموزشی ریاضی یازدهم کنکور

دی وی دی آموزشی جمع بندی کنکور ریاضی

دی وی دی آموزشی ریاضی پایه دهم

دی وی دی آموزشی ریاضی سال چهارم

دی وی دی آموزشی حسابان

دی وی دی آموزشی حسابان ویژه کنکور

دی وی دی آموزشی دیفرانسیل

دی وی  دی آموزشی دیفرانسیل کنکور

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با موسسه کنکور ونوس  و همچنین قیمت پکیج های کنکور میتوانید از طریق ذیل با ما در تماس باشید.

http://venuspub.com

info@venuspub.ir

تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، برج مهستان، طبقه۹، واحد ۹۰۶

0912-90 90 2 90

  • مصطفی نجاری
  • ۰
  • ۰

موسسه نوین ارائه دهنده خدمات:

برگزار کننده دوره مجازی با دریافت گواهی معتبرو برگزار کننده دوره با مدرک معتبر می باشد

دوره آموزشی آماری از دیگر خدمات این موسسه می باشد،انواع  نرم افزارهای تحلیل آماری رانیز از نوین بخواهید

 

 

دوره آموزش spss

دوره آموزشی ept

 

دوره لیزرل

نرم افزار atlas

دوره آموزشی آنلاین

  • مصطفی نجاری
  • ۰
  • ۰

انتشارات پیشگامان مسیر دانش ، با همکاری متخصصان و کارشناسان در رشته های مختلف در موضوع تبدیل پایان نامه به کتاب ، آماده همکاری با شما میباشد.

پایان نامه شما با رعایت تمامی اصول چـاپ کتاب، به کتاب تبدیل میشود و بعد از آن کتاب شما ، با تضمین چاپ میشود.

اگر قصد ثبت سفارش و یا درخواست دریافت خدمات مشاوره از کارشناسان و پژوهش گران ما را در موضوعات چـاپ کتاب، تبدیل پایان نامه به کتاب، چاپ کتاب شعر، چاپ کتاب انگلیسی ، چـاپ کتاب ارزان ، چاپ کتاب فوری دارید ، کافیست با ما تماس گرفته و یا با تکمیل فرم زیر منتظر تماس ما باشید.

تبدیل پایان نامه به کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب دارای دلایل مختلفی می باشد که کی از آنها کسب امتیاز در نمره مصاحبه دکتری می باشد و همین کسب امتیاز برای ایجاد شغل خوب یک مزیت می باشد . دلیل دیگری عضو شدن در کانون اهل قلم می باشد . در حالت کلی تبدیل پایان نامه به کتاب به صاحب اثر یک امتیازات خاصی می دهد. در همین راستا انتشارات پیشگامان مسیر دانش خدمات تبدیل پایان نامه به کتاب را انجام می دهد.

چاپ کتـاب با تیراژ پایین

این دسته از چـاپ کتاب شامل دانشجویان و مترجمانی هستند که به دلیل شرایط مالی و یا دلایل دیگر قصد چـاپ کتاب با تعداد کم هستند که بیشتر انتشارات بخاطر حاشیه سود پایین این کار را نمی کنند. اما انتشارات پیشگامان مسیر دانش می تواند با مشاوره و چـاپ کتاب با تیراژ پایین در این راستا یاری گر شما باشد
  • مصطفی نجاری
  • ۰
  • ۰

امروزه مجلات، تعداد زیادی مقاله دریافت می‌کنند در حالیکه تعداد بسیار کمی را پذیرش و چاپ مقاله می‌کنند. چون از ارسال مقاله تا تصمیم‌گیری نهایی مبنی بر پذیرش یا رد مقاله چندین ماه زمان لازم است، پس مطمئن شوید که مجله درستی را برای ارسال مقاله انتخاب کرده‌اید. مجلات معتبر، نرخ رد مقاله بیشتری دارند. توصیه می‌شود در انتخاب مجله واقع‌بین بود و همه عوامل را پیش از ارسال مقاله در نظر بگیرید.

چاپ مقاله isi در کمترین زمان

بنابراین انتخاب مجله مناسب برای چاپ مقاله isi رشته حسابداری از میان صدها ژوررنال علمی که در هر حوزه علمی منتشر می‌شوند بسیار دشوار است. آنچه که باعث این وسواسی و دشواری می شود، وجود نشریات تقلبی/جعلی می باشند . این نشریات وجهه علمی ندارند و فقط با هدف اخاذی و سوء استفاده از  نویسندگان و محققان جوان کم تجربه، منتشر می‌شوند. این نوع نشریات تقلبی با عنوان مجلات با دسترسی آزاد open access منتشر می شوند و با این عنوان که مقالات آنها بصورت رایگان در دسترس عموم قرار می گیرد، اقدام به اخذ وجه از نویسندگان مقالات می کنند.

خدمات موسسه پیشگامان مسیر دانش

اکسپت مقاله و چاپ مقاله   , ISC , ثبت مقاله اسکوپوس چاپ مقاله اسکوپوس، پذیرش مقاله isi  به صورت تضمینی در مجلات معتبر

پذیرش مقاله و چاپ مقاله در نشریات داخلی و خارجی

استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ مقاله استخراج شده در مجلات بین المللی

ترجمه تخصصی و تضمینی مقالات علمی شما توسط مترجمان همان رشته

  • مصطفی نجاری