صنعت شرق

صنعت شرق تامین کننده انواع جاروبرقی صنعتی ، جاروبرقی نیمه صنعتی ، دستگاه واکس کفش، آبسردکن و دست خشک کن برقی و سطل زباله

صنعت شرق

صنعت شرق تامین کننده انواع جاروبرقی صنعتی ، جاروبرقی نیمه صنعتی ، دستگاه واکس کفش، آبسردکن و دست خشک کن برقی و سطل زباله

صنعت شرق

صنعت شرق تامین کننده انواع جاروبرقی صنعتی ، جاروبرقی نیمه صنعتی ، دستگاه واکس کفش، آبسردکن و سطل زباله و تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی

  • ۰
  • ۰

دی وی دی ریاضی کنکور رشته ریاضی فیزیک را از ونوس بخواهید

در طول سالیان گذشته، موسسات کنکور زیادی، پا به عرصه ارائه و تولید محصولات کنکوری، گذاشته اند، ولی هیچ یک به اندازهموسسه کنکور ونوس ، نتوانسته است تمامی دروس مقاطع مختلف را با بهترین اساتید دارای رتبه برتر کنکور در سالهای مختلف تهیه نماید.

موسسه کنکور ونوس، برای رشته ریاضی فیزیک به صورت تخصصی دی وی دی ریاضی کنکور را تولید و ارائه مینماید. در طول دوره آموزشی ، شما با خرید پکیج های آموزشی کنکور ریاضی، می توانید از خدمات پشتیبانی و مشاوره تخصصی و برنامه ریزی درسی استفاده کنید.

بهترین دی وی دی ریاضی سال دوم کنکور با تدریس اساتید برتر کنکور، استاد مهربان، مهندس دادبام، مهندس امیر حسین نصیری فرا بگیرید. شما در تمامی این دی وی دی ها، می توانید تمامی مباحث کنکور را از پایه فرا گرفته و تا تکنیک های تست زنی و غلبه بر استرس زمان امتحان کنکور ،به پایان برسانید.
همین لازم به ذکر است که بدانید موسسه کنکور ونوس، در پایه های دیگر نیز طبق فهرست ذیل، دی وی دی ریاضی کنکور را تهیه نموده است .

ریاضی سال دوم

ریاضی پایه دهم

ریاضی پایه یازدهم

جمع بندی ریاضی کنکور

دیفرانسیل کنکور

حسابان کنکور

از روش هایی که باعث موفقیت شما در کنکور ریاضی می شود، استفاده از دی وی دی ریاضی کنکور ونوس می باشد، چرا که تمامی مباحث از ریزترین تا تکنیک های تست زنی در قالب تعداد زیادی دی وی دی کنکور ریاضی تولید شده است. از مباحث مربوط به حد و احتمال و ریاضیات پایه تا معادلات و جزء صحیح ریاضی و دیفرانسیل و حسابان و دیگر مباحث ریاضی کنکور، در این دی وی دی های کنکور ریاضی ،موجود می باشد.

روش حل در کل دی وی دی های کنکور ونوس ،آموزش مباحث اصلی کتاب ،حل تمارین کتاب درسی، انجام کار در کلاس ها و در پایان نیز حل تست های کنکور ریاضی سال های گذشته به صورت کامل و ارائه تکنیک های فوری تست زنی، می باشد.

همچنین دی وی دی هایی به صورت اختصاصی در قالب جمع بندی دی وی دی کنکور ریاضی هم تولید و ارائه شده است.

تمامی این موارد، به همراه پشتیبانی اختصاصی باعث موفقیت 100 درصدی شما در کنکور میشود.

شما میتوانید نسبت به دریافت مشاوره رایگان و تخصصی، به وب سایت رسمی موسسه کنکور ونوس ،مراجعه نمایید.

  • ۹۷/۰۹/۲۱
  • مصطفی نجاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی