صنعت شرق

صنعت شرق تامین کننده انواع جاروبرقی صنعتی ، جاروبرقی نیمه صنعتی ، دستگاه واکس کفش، آبسردکن و دست خشک کن برقی و سطل زباله

صنعت شرق

صنعت شرق تامین کننده انواع جاروبرقی صنعتی ، جاروبرقی نیمه صنعتی ، دستگاه واکس کفش، آبسردکن و دست خشک کن برقی و سطل زباله

صنعت شرق

صنعت شرق تامین کننده انواع جاروبرقی صنعتی ، جاروبرقی نیمه صنعتی ، دستگاه واکس کفش، آبسردکن و سطل زباله و تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی

  • ۰
  • ۰

یک تشک خوب ، خواب را تغییر می دهد ... و یک خواب خوب ، زندگی شما را تغییر می دهد! بنابراین کدام تشک را انتخاب کنید تا هر روز با پای راست بلند شوید؟ ما شما را در انتخاب انواع مختلف تشک راهنمایی می کنیم تا به شما در بهترین انتخاب کمک کنیم. از تشک های لاتکس گرفته تا تشک های پزشکی و تشک های کلاسیک فوم ... انواع مختلف تشک در دسترس شما است.

بهترین نوع تشک چیست؟

تشک های مختلفی وجود دارد. همه از مواد مختلف ساخته شده اند و سطح سختی متفاوتی دارند. انواع تشک مزایا و مضرات خود را دارند. باید تشک خود را مطابق با چندین پارامتر (وزن ، موقعیت مورد علاقه برای خواب ، دمای اتاق و راحتی که به شما ارائه می دهد) انتخاب کنید. بنابراین بهترین نوع تشک یک امر بسیار ذهنی است ، زیرا تشک کامل وجود ندارد. بنابراین شما باید یکی از آنها را پیدا کنید که متناسب با سلیقه و جسم شما باشد. همچنین خوب است بدانید که یک تشک خوب عمر حدود 10 سال دارد .

کدام تشک را انتخاب کنید تا هر روز با پای راست بلند شوید؟

در این قسمت انواع مختلف تشک را مورد بررسی قرار می دهیم: تشک لاتکس ، تشک فنری ، تشک کف ، تشک آب ، تشک طبی یا تشک هوا.

تشک لاتکس

تشک های لاتکس منشأ طبیعی یا مصنوعی دارند. آنها اغلب سخت ، اما به اندازه کافی انعطاف پذیر برای راحت بودن هستند. افرادی که برای استراحت از تشک لاتکس استفاده کنند در برخورد اولیه نرمی این تشک را احساس خواهند کرد و در صورتی که بیشتر و عمیق تر به تشک فشار وارد کنید سفتی آن را احساس خواهید کرد. این خصوصیت منجر به پشتیبانی کامل از بدن خواهد شد و افرادی که دارای ناراحتی های عضلانی هستند بر روی این تشک ها بدون هیچ گونه دردی به استراحت خواهند پرداخت.

تشک فنری

تشک های فنری ، چه کیسه ای و چه غیر ، کلاسیک هستند. تشک‌‌های فنردارتشک‌‌هایی هستند که در ساختار داخلی آنها از یک لایه فنر با روکشی از موکت و اسفنج استفاده شده است. این فنرها عاملی در ایجاد حالت نرم و کشسانی اینگونه تشک‌‌ها هستند. تشک‌‌های فنری به دو دسته تشک‌‌های فنر منفصل و تشک‌‌های فنر متصل طبقه بندی می‌شوند که هریک دارای خصوصیات خاص خود هستند. 

تشک فوم

تشک های فوم سبک وزن و حمل آن بسیار راحت تر از انواع دیگر تشک ها است. این تشک ها به گونه ای طراحی شدند که گوشه های تخت را کاملاً پر می کنند و سطح تشک و راحتی آن از گوشه ای به گوشه دیگر کاملاً به صورت یکنواخت حفظ می شود. این تشک ها برای افرادی که عادت زیاد جابه جا شدن در هنگام خواب را دارند و در حین خواب مدام موقعیت خود را از گوشه ای به گوشه دیگر تخت تغییر می دهند بسیار مناسب هستند.

تشک آب

تشک های آبی خاص هستند و تحت دسته تشک های مخصوص قرار می گیرند. تشک های آبی نیز طرافداران خاص خودشان را دارد و استفاده از آنها شما را به یاد شب های فراموش نشدنی پیک نیک می اندازد. با پر کردن آب گرم حالت ارتوپدیک پیدا میکند. در مصارف خاص بیشتر استفاده دارد. با پرکردن آب سنگین میشود. اگر پنچر شود به دردسر خواهید افتاد.

تشک طبی

تشک طبی ، چه ضد مایت باشد و چه ارتوپدی ، نوع خاصی از تشک است. تشک طبی نوع فومی ارزانترین تشک است که از خصوصیات آن سبک, سفت, قابل شستشو بودن, زیپ دار بودن است جنس آن از یونولیت بوده و عمر نسبتا کم, برای مصارف کوتاه مدت توصیه می شود. تشک طبی نوع اسفنجی نرم ترو با کیفیت تر است و با توجه به نوع اسفنج قیمت و کیفیت متفاوتی دارد.

تشک پنوماتیک

از تشک هوا می توان به عنوان یک تشک اضافی استفاده کرد ، اما بسیار راحت تر از انواع دیگر تشک است. استفاده از آن در روز ، در معرض خطر تغییر کیفیت خواب ، نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت تشک خواب در سورنا صنعت

با توجه به متریال هایی که در ساخت  تشک خواب استفاده می شود و هم چنین ابعاد آن و رویه تشک قیمت این محصول متغیر می باشد. برای اطلاع بیشتر از قیمت بروز تشک ها می توانید به سایت سورنا صنعت www.surenasanat.com مراجعه کنید.

 

خرید تشک مناسب

فروشگاه اینترنتی سورنا صنعت در زمینه تولید، تأمین ، فروش و توزیع انواع محصولات صنعتی و نیمه صنعتی و خانگی فعالیت میکند. در حال حاضر با مجموعه ای هدفمند و تیم مدیریتی قوی، پای در عرصه فروشگاه آنلاین گذاشته است. این مجموعه بیش از 8 سال به صورت سنتی در بازار حضوری قوی داشته است. برای خرید تشک طبی با قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی سورنا صنعت که در زمینه فروش انواع تشک فعالیت می کند سر بزنید.

  • ۹۸/۰۹/۱۹
  • مصطفی نجاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی